Note to myself!

Jag ska inte ha korta naglar. Mina händer ser ut som en platt hamburgare med in tryckta prinskorvar..
Fy!
Tur att jag ska till Michaela på fredag och fixa nya :D
Varför jag klipp dom (och filat så gott jag kan) är för att jag tyckte att mina naglar var såååå äckliga inunder. Och på order från Michaela så klippte jag dom :D
Hur ska jag kunna klia mig?!?
I-lands problem för er, världs problem för mig!!!

Ett annat problem jag har är vad jag ska packa ner i min handväska på måndag när jag börjar jobba?
Vad hade man i väskan tidigare?
Min väska består nu av 2 ombyten till Leevi, 1 packet våtservetter, 3-4 blöjor, näsdukar, nån liten bil och min plånbok.
Vad ska jag packa nu?
Jag har fått lite inblick i andras väskor. En mamma från min mamma grupp sa att hon först gick med allt i fickorna men att hon nu börjat använda väska igen.
Hon hade bla en banan, hårsnodd, vantar, mobil, laddare m.m.
Sjukt tacksam att få inblicka i väskan :)

Jag får väl göra en packlista :P
Fast jag kan ju sloppa hårsnoddarna :P

Nu blir det skilda världar :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0