Nej kära ni!

Nu är det slut på att tycka synd om sig själv! Imorgon ska jag gå en as lång promenad, jag ska boka träningstid på sats, och jag ska börja med min diet igen! Även om jag gått ner 3 kilo så är jag inte nöjd och jag ska bli så fast som jag kan bli.
Så det så!

En annan grej som jag vet att jag inte är ensam om att tänka. Varför ska man fira alla hjärtans dag och vara extra snäll och gullig mot sin partner när man Ka vara det varje dag? Varför ska vi göra dom som är singlar och känner sig stressade och ledsna över det ännu mer ledsna för att dom inte har någon att "fira" med? Jo bara för att företag ska dra in mer pengar! Jag blir personligen gladare att få blommor en helt vanlig dag än att få något på en dag som är "ett måste". Eller? Är det bara jag som tänker så?

Aja mer kärlek åt folket, alla dagar!!!

Tjingeling <3

(min och Leevi's mat och det är alltid hjärtan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0