Lördag!

Om jag ändå orkade ta tag i mig själv!
Mina ögonbryn ser ut som törnrosbuskarna i törnrosa, jag skulle behöva smörja in mina ben för dom är torrare än en öken, jag skulle behöva fylla i stöldanmälan på mina solglajer, jag skulle behöva fixa mina fötter. Men andra ord kanske ni förstår att jag inte ser ut som 7 svåra år utan snarare 7000000 svåra år!
Dock känns det som att jag inte hinner så jag får se ut som en trailer trash pappa med tanke på mitt korta hår. Tur att jag inte är blond längre iaf :P

Inte nog med att jag ser ut som jag gör så har jag dåligt samvete för att vi inte går ut med Leevi. Jag tycker fan det är för kallt. Och även om det verkar som att Leevi inte lider av det så känns det taskigt. Vi får packa ner honom i pulkan när vi ska handla sen.

Aja jag ska ta hand om mitt lilla monster som blivit så pass lång att han slår i huvudet i kylskåpsdörren..

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0