Hej hopp!

Oj i helgen har vi haft fullt upp!
I fredags kom Leevi's gudfar Simon hit och mös med oss :)

Sen på lördagen så åkte Pelle och Simon ut till landet med mamma för att skotta bort massa snö från taket.
Sen åkte jag, Pelle och Puppe till Johanna och Patric för att fira Alex som fyllde 13 (!) helt sjukt!! Vi käka hamburgare, tårta, ost och korv och annat gott. Vi kollade på melodifestivalen där också :)
Johannas syster Jossan har en dotter som är ett år äldre än Leevi, hon heter Molly och är en riktigt söt liten tjej :)
Hon och Leevi sprang runt och buss och sen när Leevi sprang iväg så gick Molly fram till Jossan och fråga: "Mamma, vart tog den där söta lilla oliven vägen?"
Åh det var så gulligt :)
Sen förstörde Leevi Mollys och Alicias hus och då var han nog inte lika söt längre :P
Riktigt mysig lördag iaf :D

Igår var vi och fika hos Pelles mamma och plast pappa.
Sen gick vi upp till mamma och käka middag och Pelle hjälpte henne med datan, jag skrev ut papper till en skola som jag ska söka till, sen klippte jag mamma.

Idag fick vi sovmorgon till kvart i 11 och jag ska städa köket och sen ska jag och Pelle ge oss på den förbannade GARDEROBEN!!!!!!!!!!

Tjingeling <3

(dåliga bilder från skruttig mobilkamera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0