Goseligos!!

Igår så åkte vi hem till Johanna och Patric, kolla på melodifestivalen och sen satt jag och Johanna och skratta fram nonstop fram till typ 3 :P

Jag laddade ner en app som Vanessa berätta om och jag och Johanna vart sålda på en gång! Om jag lyckas förstå hur man lägger upp filmer i bloggen så ska jag lägga upp en serie :D

Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår då?
Jag tycker helt klart att rätt låtar gick vidare till finalen men jag tycker att Afrodite skulle få andra chansen istället för Torsten. Han är ju enbart känd för att vara knarkare. Ta in uteliggaren från plattan som spelar munspel lika gärna! Han är ju typ lika känd!! Aja alla är ju olika.

Idag ska jag ligga seg på soffan, sen ska vi hämta vagnen.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0