Goddag!

Idag så plockar vi ännu mer här hemma. Alla som har småbarn och bor lite trångt vet att det är typ omöjligt att ha allt i ordning typ 1 hel dag. Sen att en del av resväskan fortfarande ligger på golvet underlättar inte direkt.

Sen ungefär 3-4 dagar tillbaka så får jag inte längre sitta ifred på toa, och en tanke slog mig nu att vad är inte bättre då än att börja pott-träna än när vi båda sitter där inne? Så nu ska den sköljas av och hård träning ska komma igång. (läs om Leevi släpper mitt smink och vill sitta på pottan :P )

Igår kväll hade Leevi feber men nu har han ingen alls. Någon som vill berätta om dom nya förkylningarna och influensorna?

Nej nu ska Leevi få hjälpa mig.
Vi ska nämligen få besök från en gammal tjock vän. Om hon kan orientera sig hit i snöstormen :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0