Antingen eller..

Brööööööl!!
Jag är sjuk, jätte jätte sjuk.
Feber och hostan från helvetet har jag :(
Usch så här har jag typ inte känt mig sen jag jobbade på dagis.
Leevi är också jätte förkyld och hans näsa är som en öppen kran till och från.
Men han är pigg iaf :)
Men men det är väl bara att börja gilla läget?

Det hjälper att ringa och fråga vad fan personer pysslar med när man fortfarande inte får något besked om dagis plats.
Ursäkten var att det är så mycket barn här så om vi hade tur så kanske vi fick plats i april. APRIL?!? Wtf jag måste ju börja jobba!!
När jag ringt och pratat med högsta chefens telefonsvarare så ringde plötsligt handläggaren upp igen och sa att vi fått plats på vårat förstahands val, dock inte förrens den 26 mars.
Men men det löser vi på ett eller annat sätt.

Pallar inte skriva mer!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0