Shululuuu!!

Idag har jag varit på jobbet och sen åkte jag till Liljeholmen för att kolla lite julklappar men jag hittade inte det jag letade efter. Jag hade iaf trevligt sällskap av Maj i telefonen :)

Igår på jobbet var det dax för våran andra tomtesmygs dag :)
Vi har köpt 4 presenter för 100 kronor och har en "hemlig kompis" som man ska ge presenter till :D förra veckan fick jag choklad och den här veckan fick jag en liten ljuslykta och en fin liten dikt.
Jag har verkligen ingen aning om vem som ger till mig men jag har mina misstankar på två st :P
Vi får väl se vem det är..

Jag och Pelle måste hitta en dag när vi tillsammans kan åka och kolla klappar till lilla tokitok också. Det är ju inget kul om jag bara går och köper klappar och sen vet inte Pelle vad det är. Det enda vi kommit på att vi ska ge är en säng och lite kläder, det är ju fortfarande roligast med papperet så vad som är i är inte så viktigt :P

Nej nu ska vi snart äta middag och sen ska jag och tokitoken bada :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0