Bajs!

Åkte till jobbet imorse och var där i i ca 1 1/2 timma, sen var det bara att vända. Magsjuka på Leevisons dagis och han är jätte dålig i magen.. JIPPIIIII!!
Så jag hämtade honom, han fick lite yoghurt och sen somnade vi på soffan. Så det blir inget luciafirande för tokitokens del, han och pappa får väl lussa hemma istället.

Imorgon när jag kommer hem aka vi baka pepparkakor och lussebullar och så ska jag och Leevison lussa ännu mera bara jag och han!

Ringde våran hyresvärd också idag eftersom handtaget till garaget har gått sönder pga kylan och att det var gammalt... Så ja, jag får försöka göra inbrott där nere imorgon för Leevi har ingen pulka nu och jag tänker inte köpa en ny innan jag vet om dom fixar det eller inte!

Aja nu ska jag mysa med min sjukling.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0