Äntligen!

Min blogg app har inte funkat så jag har inte kunnat blogga!

I förra veckan var jag hos Myrna och fixa håret på måndag, as nöjd som alltid :D
På tisdagen var vi och fira Alicia som fyllde 10 :D
På onsdagen var det snökaos och det tog mig 2 timmar att ta mig från jobbet till Farsta.. Jag och Pelle förlängde våra abonnemang och fick nya telefoner :D
På torsdagen fick jag förlängd anställning på jobbet :D
På fredag kom Johan och Affe förbi och sen gick Pelle och Johan ut.
På lördagen åkte jag, Leevison och Bämfi till Skansen, gick på julmarknad och kollade på djuren. Sen gick vi och käka och då kom Pelle in och käka med oss och sen tog han med Leevi hem och jag och Sanna tog några öl innan vi gick upp till matkultur och sen kom mamma och hennes kompis! Shit vilken kill-magnet min mamma är :D men asså vi hade bra jävla kul!!!
På söndagen tog vi det bara lugnt.
Idag har jag jobbat och nu tar vi det as lugnt på soffan.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0