Vem är rädd för åskan?

Tydligen jag för när Pelle gick upp vid 5 imorse så hade det åskat som fan och jag hade blivit skit rädd i sömnen, haha! Jag gillar inte åska i vaket tillstånd heller men jag blir ju inte rädd, tycker mer att det är otäckt. Igår träffade jag och Leevi Elin som vi träffade på Christoffer och Elisas bröllop förra lördagen. As gullig tjej och vi åkte till rållis och låg i solen, doppa benen och hade väldigt väldigt trevligt :) Vi kom hem runt 6 och åt lite mat, eller Leevi åt för jag var inte så hungrig. Sen kom Pelle hem vid 10 tiden. Men det gjorde inget för jag hade ett långt samtal med fina Säxxy! Nu ska vi snart gå och köpa lite lunch sen ska jag låta Leevi rita sin favoritplats här i gubbängen (?) till hans dagis uppgift på måndag. Hur fan ska jag veta vad han ritar? Än så länge är det mest tornado och streck. Är man dum om man skriver båtparken? Det är ju där vi hänger mest? Eller så lämnar jag in den så får personalen gissa :P Nej nu ska vi sätta lite fart. Jag har tvätten vid 4, första gången själv med Leevison! Åh när jag går och handlar till våran lunch ska jag köpa nytt sköljmedel för det vi har nu luktar AS äckligt :( Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0