Tudiludi!!

Idag har jag rensat balkongen så att man slipper hoppa över pant burkar. I våran familj är vi för fega för att panta så det blir lätt ett berg med pant flaskor innan stackars Pelle tvingas göra det :P
Sen skurat bort all pollen och skit och slängt det mesta som låg där ute. Sen fick jag ofrivilligt skura badrummet när jag spillde massa äckel vatten där inne!
Sen åkte vi till Farsta och jag köpte lite blommor till balkongen och sen åkte vi hem.

Nu ska jag och Leevison snart äta och sen ska vi umgås med pappis och Matte.

Måste också bara skriva:
Hur i helvete kan man vara så sjukt creepy?!? Fattar du inte att du gör bort dig och att folk ser igenom dina lögner?!?!?!!!! Obehagligt på hög nivå!!
Känner du dig träffad handlar det nog om dig!
Äh jag pallar inte!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0