Trött!!

Men eftersom kl är efter 12 kan jag som vanligt inte sova!

Idag har jag varit på ett möte och sen mötte jag upp Johanna och Alex i Farsta och jag köpte en as söt höstmössa till Leevi. Massa fina stjärnor på den :)
Sen shoppade Johanna och Alex lite och sen åkte vi och hämta Leevi och en Alicia och sen hem till Johanna och Patric :D
Vi åt galet god köttfärslimpa så nu kan jag nog göra det med (:P) och så åkte Patric och Pelle och köpte diskmaskinen :) åh jag är så himla glad för den :D imorgon ska den packas upp, installeras och test köras :)

Och nu till vad jag grubblar på!
Jag måste byta rum och möblera om. Och jag tror att jag kommit på hur jag ska göra. Dock så kommer jag typ behöva en barnfri helg för att kunna måla om och fixa det som jag vill göra så det får jag göra längre fram när jag kommit på vad Leevi ska ha för färg i sitt rum :)
Just nu har jag inte en susning om hur jag ska göra men jag har kommit på hur jag ska göra för att få "ett sovrum" i vardagsrummet utan att alla ska se sängen osv :D
It's gonna be AWESOME!!!!!!!!

Imorgon innan den underbara maskinen installeras ska jag gå igenom min garderob och skänka kläder som jag inte använt på ca 1 år!

Nu ska jag iaf försöka sova och sluta fantisera om hur galet coolt det faktiskt kan bli i den här lilla lägenheten :D

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0