Sovande söndag!

Lika trött som alltid idag med!
Men idag blir det bara till att ta det lugnt. Äta lite mat och sen ta ett lååååååångt bad med monstret.

Åh jag och Pelle har upptäckt att vi har typ 4 bilder från Leevi's dop :(
Jag vet att flera st tog kort och vi har skrivit till några av dom men dom har inte svarat! Om någon av er som var på Leevisons dop inte fått ett mail på fb men ni har bilder får ni gärna skicka dom bilderna till oss: [email protected]
Det skulle vara guld värt om vi fick bilderna eftersom det är lite svårt att ta kort när man står där framme och det är enda delen i Leevi's liv vi inte har på kort.

Imorgon fyller jag år, ännu inte en dag över 20 och alla inbjudningar till våran fest är skickade :D åh så sjukt kul det kommer bli att se hur alla tolkar temat :D

Aja nu tänker jag vila en stund.

Tjingeling <3

(det är Leevisons egna papperskorg på bilden så den är helt tom och ren!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0