Någon som känner igen eller vet vad det här är?

Leevison har fått blåsor men bara på insidan och utsidan av läpparna.
Vad jag kan se så är det ingenting i resten av munnen :S
Han vill inte ha välling utan bara yoghurt och smörgås skinka.
Det är det enda som går ner.
Pelle gör hemma gjord pizza så vi får se om han vill ha det sen :(
Tempen är fortfarande inte mycket men jag ska ta den sen innan han ska sova för att se om han behöver Alvedon.
Hoppas att det inte sätter sig på öronen den här gången iaf.

Om Leevi mår bättre imorgon ska han få cykla lite med Pelle på gården medans jag letar efter sagoböcker och en kartong med kläder som jag inte hittar. Jag ska också bära ner bebiskläder som stått här uppe i en evighet nu och typ börja sortera vad som ska vara kvar där nere och vad fasiken man kan göra sig av med.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0