Jobba :)

Idag ska jag iväg och jobba på ett fritids.
Det ska bli as kul :)
Delvis för att det skiljer sig från att jobba på dagis men det stora pluset är att jag ska jobba med Katja som var dagmamma åt mig när jag var liten bebis :) det är hennes förtjänst att jag ÄLSKAR att bli killad på ryggen så ni som i alla år fått göra det på mig bör skicka blombud och tacka henne :P
Haha skämt och sido, jag är as taggad och tycker att det ska bli galet kul :D

Leevi och jag tog en lugn morgon och han låg och tok chillade på soffan efter frukosten :P
Shit vad jag skratta åt honom för han låg och klappa sig själv på magen och såg allmänt nöjd ut framför musses klubbhus.

Efter att jag har jobbat så ska jag hämta Leevi och sen ska vi till en sagopark i skanstull och träffa mammor och barn ifrån min och Leevi's mamma grupp. Det ska bli as kul också för vi har inte setts på ca 1 år. Fast vi har ju varandra på fb så det känns som man är med och ser deras barn och dom ändå :)

Nej nu ska jag surpla i mig lite kaffe och sen hoppa in i en dusch.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0