Jag tror att jag bestämt mig..

Eller har jag det.
Jag hatar, verkligen HATAR att se ut som alla andra! Jag älskar att sticka ut lite ur mängden och brukar inte alltid haka på en trend på en gång vad jag uppfattar mig själv iaf.
Jag är heller inte en accessoar person om det typ inte gäller rosetter eller något till håret. Iof beror det inte på att jag inte tycker att det är snyggt utan det beror på att jag helt enkelt glömmer bort det.
Jag älskar att sminka mig på olika sätt men till vardags ser jag alltid likadan ut. Allt för sällan sminkar jag mig ordentligt och testar nya grejer.. :(
Men nu har jag iaf bestämt mig. När mitt hår vuxit ca 2 cm till (så att jag utan problem får upp det i en toffs när det är lockigt) så ska jag färga håret.
Inte inte blont och inte mörkt!
Mohaha äg ni nyfikna nu?
Jag tror att det kommer bli AS coolt!!
T.o.m Pelle säger att det skulle vara coolt och han är ju (tyvärr) den sista personen på jorden som lägger märke till en hårfärg. Jag kom hem en gång för länge sen och hade färgat håret från typ mörkguldblont till nästan platina och han märkte inte ett skit förutom att mitt hår var blött när jag kom hem!
Aja det kommer iaf att bli as häftigt och jag vill dra i mitt hår så att det växer ut snabbare.
Tur att mitt hår växer extremt fort.
Tänk på att jag rakade av mig allt hår för ca 9 1/2 månad sen och mitt hår har ju ändå vuxit en del :D

Aja underbaringar. Nu ska jag sova så jag orkar upp med lille herrn imorgon för då SKA han till dagis och jag ska dona med massa annat!

(jag har synkat min iPhone och har ca 10 bilder som jag inte velat radera så därför blir det lite gamla bilder här i bloggen.)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0