Hösten är här..

Och har väl egentligen varit det hela sommaren.. :(

För någon dag sen när hav och Leevi gick till dagis så såg han en sån där brun snigel utan skal. Han satte sig på huk vid snigeln för att ta en närmare titt och 2 sekunder senare ställer han sig upp, tittar på mig med världens grimas och skriker BLÄÄÄ! Haha jag hoppas jag slipper snigelfarmar och sånt skit när han blir lite större :)

Igår jobbade jag ju och det gick bra.
Hoppas på att komma tillbaka :)

Efter det mötte jag ju mamma gänget 6 av 10 (mammor och barn).
Shit vad stora barnen har blivit!!!
Helt sjukt! Tiden går så galet fort och det märks verkligen :) men dom sprang runt och lekte och vi mammor han prata lite under tiden vi höll koll på vart busarna var. Måste tillägga att Leevi tuffade till sig och åkte ruschkana utan att jag behövde hålla handen :P

Idag ska jag åka iväg till ett obligatoriskt möte på arbetsförmedlingen och sen ska jag kolla om min ring är färdig och kanske handla något på mitt presentkort :)

Nu ska jag hitta på nått annat!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0