Hepåre!

Pelle lämnade Leevi på dagis imorse och allt hade gått superbra. Jag fick sova och jag sov fram tills typ kvart över 11. Såå skönt!
Sen gick jag upp, gjorde te och macka och sen gick jag och la mig igen.
Jag gjorde en sån grej som jag faktiskt aldrig någonsin har gjort. Jag tog fram min data och låg och glodde runt på den medans jag drack mitt te i sängen!
En riktig sjukling dag har jag haft.
Sen ringde dom från Leevi's dagis och sa att han var monster trött för att han inte sovit något eftersom dom håller på med inskolningar. Så jag gick och hämtade honom lite tidigare och sen gick vi och handlade.

Nu väntar vi på maten min kära karl lagar och sen blir det att mysa ner sig i soffan.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0