God morgon!

I helgen var vi ute på landet och hade årets första kräftskiva, as mysigt :)
I måndags var Leevisons dagis stängt så han fick vara hemma med mig.
I tisdags fyllde min storebror år, så efter att ha slitit som ett djur i tvättstugan så åkte vi till honom med present och överrasknings mat :)
Igår träffade jag Maya en stund och jag följde med henne till skogås så hon kunde laga sin mobil, vi hade någon sorts skyllt på oss som det måste stått HEJ PRATA MED MIG FÖR JAG VILL PRATA MED DIG på. Det var ca 6 personer som pratade med oss på loppet av 30 min! Hahaha! Riktigt kul att träffa fina Maysan igen :) Sen var vi hos Pelles mamma och fika snabbt och sen gick vi hem till Patric och Johanna och grillade. Sååå mysigt som alltid :)
Pelle drog iväg på sin träning mitt i allt men sen kom han tillbaka, så var vi kvar ca 1 timma och sen åkte vi hem.

Jag hade en as skum dröm inatt! Jag drömde att en kille som jag gick i samma klass som i högstadiet en dag knacka på min dörr. Han berättade att han skulle gå under jorden, men någon förklaring till varför fick jag aldrig och i min dröm som höll på i flera år så bodde han i ett rum i min villa jag hade. En dag var han borta och jag tänkte inte så mycket mer på det förrens tanken slog mig att han kanske varit jagad av nått psyko som fått tag på honom? Eftersom jag i drömmen inte hade någon familj skälv utan bara hade en monster villa så tog jag tjänstledigt och skulle promt hitta den här killen. Efter mycket om om men så hittar jag honom i Chile och jag lyckas få med mig honom hem till Sverige. En dag när jag kom hem från jobbet var han död, och jag vaknade till (på riktigt) av att jag svimmade och precis skulle nudda golvet!
Det sjuka med drömmen är att den här killen har jag inte sett överhuvudtaget sen jag gick i högstadiet på Ribby, jag har honom inte på fb och jag vet INGENTING om honom och har inte ens tänkt på människan på ca 10 år. Hur kommer det sig att man drömmer en dröm om någon man egentligen inte känner eller ens vet hur han ser ut idag? Hmm aja någon som är bra på vad drömmar betyder och som läser min blogg får gärna tyda den och berätta vad det här betyder?

Nu ska jag och Leevison gosa innan vi får se vad vi ska hitta på idag. Lära oss att cykla kanske :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0