F*ck!

Sitter på tunnelbanan på G ut till Bromma flygplats och ska hämta Kayla och hennes kompis :) MEN, en resa på mer än en timma och jag glömde mitt headset!!!! Lagom trött på mig själv i sånna situationer, jag får väl sitta som ett psykfall och sjunga för mig själv :P Igår var jag, mamma, Sara och barnen inne och kollade på Pride paraden. Vi fick även sällskap av Camilla och Daniel och Denice och Tanja :) Leevi somnade någonstans precis innan paraden började eller om det var precis efter motorcyklarna :S så jag snodde Saras yngsta dotter Maya och hade henne på höften och vi vinkade och gjorde slängpussar till alla ;) Saras äldsta dotter Isabell stod också vid mig så vi vinkade för fullt vi med :) Sen åkte jag hem och hujedamej vilken träningsvärk jag har i armen!! Jag måste börja träna mina armar och det är typ nu! Nu har jag inte änns kommit halvvägs till Alvik och jag är redan trött på tuben! Tur att jag har min FAVORIT dryck bland energi drycker iaf! Och jag har ju sällskap av två tonårs tjejer sen påvägen hem så det är det värt! Jag får väl gå in och läsa på Aftonbladet som en riktig vuxen nu under tiden dåra! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0