Efter inatt..

Åh jag är trött som en jag vet inte vad. Leevison har fått feber och varit lite halv jobbig under natten men inte allt för farligt. Så nu får vi se om vi kan åka till sjukan med honom imorgon och göra uppföljnings kontroller på urinledare och njurar som han hade problem med när han var liten. Ringde sös innan och dom sa att han inte fick ha mer än 38 i feber och att allmäntillståndet ska vara typ som vanligt. Tyvärr tror jag att vi kommer få boka om tiden imorgon! Skit också! Det är så himla långa väntetider till dom där grejerna.. Men det är som vanligt om man ska göra något.

Jaja.
Jag skriver väl mer sen när jag vilat.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0