Det är så vi gör det.

När det regnar burrar vi ner oss i soffan, kollar på Barnkanaler och filmer, leker med bilar och gömmer oss under filten.

Inte glömma att dricka te och äta yoghurt också!

Leevi är mycket bättre idag. Han åt en smörgås imorse men efter det är det bara yoghurten som gäller.
Men han har velat leka och går och pratar och busar så han är som normalt bara att han inte äter. Så imorgon får han vara hemma och om det inte regnar och åskar ska vi ut och cykla eftersom han inte riktigt varit i form för det!

För övrigt tror jag nu att jag är på G att bli dålig. Jag är ap trött (ja tydligen gick det att bli tröttare än jag varit förut!) och är lite halv tjock i halsen och känner mig öm i bihålorna.

Aja så har vi det här hemma!
Hoppas ni andra är friska :)

Tjingeling ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0