Baka baka jävla mage!!!

Jag hatar min mage! Det är väl egentligen inget nytt men idag hatar jag den lite extra!! Jag har ju galet med lös skin och alternativen som jag skrivit tidigare (?) är ju promenader/springa eller lägga sig under kniven igen! Jag vet inte änns om allt det här russindallret försvinner :( om 1-2 barn till sen blir det säkert att jag opererar mig.(ärligt talat så är det ju lättaste vägen!) Det är så äckligt i mina ögon och att stoppa in magen i trollorna och sen dra upp leggingsen till armhålan för att inget ska "sticka ut" är fan en pers!! Alltid ha höga byxor, kjolar och shorts. Det ser för visso ut som om jag bara har en liten put mage men jag vet vad som finns inunder.. Tror att det beror på att jag ätit så mycket skit senaste tiden och jag vet att jag gått upp lite igen. Men från och med imorgon är det INGA KOLHYDRATER som gäller igen! Jag går ju upp bara jag tittar på en potatis! Äh nu har jag klagat färdigt :P Annars idag så har Leevi rejsat runt med en egen kundvagn inne i affären och lyckan var total! Han har räknat till tio när vi gick i trappen, eller det enda som låter som det ska är en, tre, fem, sju och tio resten härmar han bara ljudet med :P Han har också hittat på ett nytt ord, nejka. Tror att det är en blandning av nej och ja men det låter som en skåning säger n*ger. (hoppas ingen tar illa upp för det är inget illa menat). Men det springer han och säger hela tiden iaf. Nu ska jag kolla på film och sen sova så jag är pigg när jag ska leka med min nya kompis Elin imorgon :D håll tummarna på bra väder :D Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0