20+5=20 igen :D

Åldersnoja? Nej nej jag är inte en dag över 20 :P
Tack igen alla underbaringar för att ni gratulerat mig på min födelsedag :D

Min dag har varit lite stressig men helt underbar :)
Mamma, Johanna, Patric och barnen var här och åt middag och tårta och sen fick jag och Pelle en gemensam (Pelle fyller år om 2 veckor) present. En bänkdiskmaskin av alla ovanstående och min kära bror <3 tack fina ni :D:D <3
Det är precis det vi önska oss :)

Jag fick också en jätte fin väska av Pelle och ett presentkort :)

Den som ändå förvånade mig allra mest som gratta mig måste ändå vara Picco :) vi "firar" 11 år som vänner och han har (förlåt vännen) ALDRIG kommit ihåg min födelsedag men det gjorde han i år :D
Tack igen för alla inlägg på facebook, alla sms och samtal! Ni är bäst :)

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0