Stolt!!

Nu har jag varit på gymmet!
Jag garvade när jag och instruktören Nicklas gick om kring. Han visade hur maskinerna funka och så gjorde vi typ ett program hur jag ska träna nu i början. As duktig på att förklara och sånna tycker vi om :)
Sen när han visat allt så tänkte jag att jag skulle varva att gå och springa på bandet. Jag gjorde det i 30 min och sen ville jag dö!
Nu är jag på tunnelbanan hem rödare i ansiktet än innan men jag känner mig så jäkla bra. Varför har jag hittat på grejer för att inte göra det här?!? Beach 2013 siktar jag på så att jag inte blir svin lack om jag inte ser ut som en Victoria secret modell i sommar :P

Aja ni fattar säkert att bilderna är före och efter men jag vet som vanligt inte vilken ordning dom kommer i.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0