Pappas pojke <3

Leevi har nu på senaste typ senaste veckan varit väldigt pappig.
För mig är det skönt, misstolka mig rätt men jag kan gå och kissa utan att någon liten terrorist står och bankar utanför :P
Nu funkar det hur bra som helst att sitta och mysa med pappa och att ge bort leksaker till honom.

Dom är så himla söta tillsammans och jag kan inte sluta le när mina favoriter busar för fullt :)

Det skönaste är ändå när Pelle går ut i köket och Leevison springer efter och ropar pappa, sen hör man hur dom diskuterar för fullt där ute i köket :P

Jag hade velat se dom idag när dom gick (vi använder inte vagnen till dagis längre) från dagis, ner till Konsum och hem igen. Haha hur Leevi hjälper pappa att bära fetaost inne i affären, sen såg han lösgodiset, släppte osten och sprang i full galopp :D

Aja jag kan fortsätta i all evighet hur fina dom är!
Jag älskar min lilla familj <3

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0