Nå vad tycker ni?

Jag gick ju upp 37 kilo när jag väntade Leevison och under förra året gick jag ner allt. Invigningen hos barnmorskan var 68 kilo och då var jag i 3:dje månaden. 3 dagar innan förlossning vägde jag 105 kilo (!!!helt sjukt!!!)
Så förra året i januari bestämde jag mig för att gå ner!
Jag vill inte vara en tjockis som inte hittar kläder. Fram tills min op för exakt 6 månader sen hade jag gått ner till min invägnings vikt 68 kilo. Sist jag vägde mig (för 6 dagar sen) så vägde jag 71 kilo med kläder. Min målvikt är 58 men egentligen struntar jag i vikten och bryr mig istället om hur jag ser ut!
Ser ni någon skillnad :P
Bilden med mamma är från nyår 2010-2011 och den andra bilden är tagen nu, idag!
Jag ska försöka hitta andra bilder på hur stor jag faktiskt var, men det är svårt. Jag som ALLTID älskat att vara med på kort finns det inte så mycket kort på.
Och jag har blivit expert på att dölja hur jag faktiskt ser ut inunder!

Jag är fortfarande inte nöjd med vad jag väger och det är sjukt att jag änns vågar skriva ut det egentligen!
Men nu vet ni det gått folk!

Och ni som uppenbarligen läser min blogg varje dag sluta fega på att kommentera. Ni vet att man kan kolla statistiken:P

Fortsättning följer!!

Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: Inita

Duktig du är!med Rasmus så vägde jag till slut 102 kg. Jag trodde /hoppades att lite kg skulle försvinna direkt men ack så fel jag hade. I jan efter jag slutade amma så satte jag fart på fläsket. Har ca 8-10 kg kvar tills jag är nöjd. Men det finns även negativt med o ha gått ner så mycket :( men men

2012-04-20 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0