Jag har tappat bort mitt barn!

Leevison är för tillfället inne i en period då det är super kul att plocka ur lådor. Tyvärr är det inte lika kul att plocka i lådan, bara om mamma eller pappa hjälper till. Ibland slipper han undan och då plockas det när han sover.
Iaf så var det inte så här rörigt i hörnan när vi gick upp imorse. Och nu har jag tappat bort honom! Någon som ser vart han är? :P
Haha trött humor på mig idag!

Nu har jag precis ätit en stadig frukost.
Avokadon var slut så det blev bacon, tomat och gurka idag.
För er som missat vad lchf är så är det en låg kolhydrats diet. Man utesluter inprincip kolhydrater och äter fett istället. Googla på det om ni undrar mer för det finns hur mycket som helst om det. Både goda recept och vad det är, shoppinglistor mm. Jag ska göra super efterrätt ikväll. Fast det får ni se då!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0