In i en dusch, inte lukta usch!!

60 min zumba avklarat och jag skulle kunna köra på mer. Men jag vågar fan inte det för då kommer jag inte kunna sova!

Enligt min kaloriräknare som jag haft sen januari förra året och räknat kalorier med så har jag förbrukat minus i kalori intaget.. Hmm, jag kan fan inte äta mer än vad jag gör för då kommer jag fan spricka!

Jag tror iof jag vet varför jag har så mycket energi. Jag vill lägga tankarna på annat.
Just nu vill jag nog inte tänka, för tänker jag finns det risk för att man blir ledsen. Vilket jag har väldigt svårt att bli när det gäller allvarliga saker?
Och jag har börjat sova sådär konstigt igen med sjukt mycket mardrömmar. Och om man då är helt jävla slut så kanske man inte kommer ihåg vad man drömt?

Aja jag ska duscha nu för jag är sååååå svettig!!

Bjuder på en lökig bild ;P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0