Hmm..

Vi har precis kommit hem från vårdcentralen. Öroninflammationen har släppt men Leevi har ett virus i kroppen. Därför släpper inte febern.
Vad det är för virus vet jag inte eftersom läkarna bara kollar honom i öronen men blir febern högre så är det bara att gå tillbaka. Skit också.
Btw så förstörde läkaren typ min dag. Han var en sån person som tyckte att bara för att han är läkare så är han bättre än andra. Blääää!!

På tal om blåbär så har mitt korta hår nu blivit 7 cm så när jag går upp på morgonen så ser jag nu ännu värre ut än vad jag gjort tidigare.
Om jag en vacker dag får en liten tjej så hoppas jag verkligen att hon inte får mitt hår. Leevi är ju än så länge bara lockig i nacken så jag hoppas Pelles turkiska gener gör så att Leevi's hår blir rakare om han senare vill ha långt hår.

Aja nu ska gosa ner oss i soffan innan vi ska äta lunch, vad vi nu ska hitta på..

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0