Hinna med..

Oj oj oj, Leevi har verkligen blivit duktig på att stöka ner, nu har han inte bara grejerna i lekhörnan utan han gömmer saker i soffan, under tvbordet och i facken på tvbordet, han går ut med saker i köket och gömmer saker under allt som går att gömma. Haha alltid lika kul att hitta något som man inte sett på ett tag när man lyfter på soffan.
Aja jag och Leevi ska städa i hans hörna, sen när han vilar så ska jag fixa i köket, städa undan resten, dammsuga och torka golven. Hinner bag ska jag limma ihop Leevi's gå vagn och en trälastbil.

En annan grej jag skulle behöva göra är att klippa lilleman. Hans hår är så nött baki så det är sorgligt. Men tänk om det inte blir bra när jag klipper det? Om det ser jätte tokigt ut?
Äh det projektet väntar jag med tills pappa kommer hem så han kan hålla i huvet så att Leevison verkligen sitter still!

Nu sätter vi fart!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0