Het på tapeten?

Kollade precis på ett program som handlade om skönhetsingrepp, på nån som ångrade sina ingrepp, Jane Timglas var med och pratade om sina ingrepp, vilka hon fick rabatterade pris hos och massa psykologer pratade hej och hå!
Det är och blir bara mer och mer populärt att operera sig eller att göra fillers.
Och jag står fortfarande fast vid det jag sagt tidigare, jag är för operationer men det finns gränser. Man behöver inte göra om hela sitt utseende bara för att tycka om sig själv, då är det ju något annat som är fel!

Jag skäms inte för att säga att jag gjort mina bröst, och jag kommer säkert att fixa dom igen när jag är färdig avlad.
Anledningen till att jag gjorde mina bröst är för att redan sen jag var 13 så har jag velat göra dom, då iof bara för att göra dom större, men nu gjorde jag det för att jag inte ville va 20 (+4) och ha häng bröst som en tant på 90 år!
ALLA som sett före och efter bilderna förstår verkligen varför jag gjorde det. Och jag gjorde det för min egen skull och inte för någon annans. Jag och Pelle har varit tillsammans för länge för att jag ska skämmas för honom.

Men iaf för att komma tillbaka till att fler gör ingrepp.
Det är väl inte så konstigt?!?
Idealen idag är ju nästan sjuka och det är ju hur lätt som helst att gå och göra några filler.

Aja jag kan skriva hur mycket som helst om det här, men jag ska kolla på fråga Olle dokumentären!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0