Helgen!!

I fredags mös bara jag och Pelle hemma. I lördags så åkte vi till Pelles pappa i skanstull och syndade. Efter det gick jag och mötte mina klasskamrater från låg och mellanstadiet Hanna och Myrna :)
Vi fikade på ett pensionärs fik i söderhallarna och sen åkte vi hem till mig. Käkade middag, busade med Leevison, pratade med Pelle och Simon och sen gjorde jag mig iordning. Sen åkte vi hem till Hanna, hon fixade sig och sen bar det av in till stan :)
Vi gick till ett ställe som heter vardagsrummet. As kul, vi dansade, skrattade och hade bara allmänt kul! Sen bar det av på efterfest men den var lite för speciell vår smak så vi tackade för oss och åkte hem!
Shit vad kul jag hade! Tack för den grymma lördags natten tjejer :D
En hel utekväll med kilklackar och dans gav mig träningsvärk :P

I söndags var vi och kollade på Alex när han spelade fotboll, sen åkte vi hem till Patric och Johanna och åt massa tacos! Syndig dag nr två.
Jeanna och Vincent kom också och åt och vi skratta så mycket att jag fick ännu värre träningsvärk.
Så mycket så jag tror att vi alla fällde en och annan tår. Hahaha <3

Igår var jag hemma med Leevison för han hade jätte jobbig hosta under natten. Han lät typ som en hund och det här ville jag kolla upp så han fick va hemma. Han hostar nästan ingenting när han leker men när han sover kommer det.
Han fick en sån host attack när han sov under dagen att han vaknade och grät :( stackars mammas prupp. Nu är han på dagis och jag är påväg till jobbet. Usch han blev jätte ledsen när jag gick imorse :( man känner sig så taskig men jag vet att det går över så fort jag gått.

Aja nu ska jag jobba.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0