Hej och hå!

Precis kollat på skönhetsbubblan och idag handlade det om mammor som opererade mage och bröst.
En av frågorna var om mannen i familjen skulle hjälpa till ekonomiskt om mamman efter att ha varit gravid och fött barn vill operera sig. I våran familj är det en självklarhet.
När vi fått dom barnen vi vill ha så är det för Pelle en självklarhet att jag ska må bra med min kropp. Han älskar ju mig oavsett.

Aja nu är det kill på ryggen och stoffläge som gäller på mig och min karl. Sen ska jag fan sova. Hoppas inte Leevi vaknar halv 6 imorgon. Vi fick lite trevligt besök nu på kvällen så vi lät honom vara vaken till 9.

Nu blir det mys!!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0