Hej mitt vinterland!

Idag ska jag till gymmet.
Fick ett sms igår om att personen jag bokat för att visa mig maskinerna är en snubbe.
Asså han kommer ju garva läppen av sig när jag sätter igång! Jag kan ingenting om att träna på gym och jag blir för fan andfådd av att gå upp för våra trappor!! Fast springa pallar jag, lite iaf! Nej men skämt o sido jag har inget flås! Aja tur att jag är en skämtsam person som bjuder på sig själv när det är sånna där grejer!

Jag funderar på om jag ska gå bort till gymmet eller om jag ska åka kommunalt, jag kommer säkert vurpa om jag går och bryta lårbenshalsen eller nått. Jag avvaktar nog och om det inte längre snöar så går jag :)

Nu ska vi väl hitta på något och äta till frukost och sen lutar det åt att gå ut med lilleman så han får åka lite pulka.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0