Halloj!

Hann inte blogga mer igår. Jag stod nämligen i köket i en hel jävla evighet kändes det som :P
Jag gjorde ny chokladmousse på begäran av Pelle så nu har han lite att äta av :P

Idag lämnade jag Leevison på dagis för första gången på 1000 år. Han var lite skeptisk till det hela och ville gå och hålla fröken i handen när jag gick.
Sen åkte jag och träna och sen gick jag hem. Fan vad dom kommer garva åt mig på jobbet imorgon :P
Sen har jag pratat massa viktiga saker med Johanna :D sådär viktigt att tiden bara flyger iväg. Sen prata jag en snabba med Maj också och under tiden vek jag tvätt och plocka här hemma.

Nu ska jag fundera ut vad 17 jag och Leevison ska äta ikväll för Pelle ska kolla på Bajen hemma hos en kompis.

Aja jag skriver mera sen kanske, om inte jag och Leevison somnar i soffan för musten gick fasiken ur mig..

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0