God kväll!

Idag har jag varit och jobbat som vanligt.
Efter jobbet mötte jag upp Pelle och Leevison som vägrade gå :P
Men så fort mamma kom blev det andra bullar :) vi gick till Konsum och sen bort och handlade lite till i hökarängen. Och Leevi gick hela vägen. Utanför affären fick Leevi årets första glass utomhus och sen gick vi hem. Men då blev vi lite trötta och fick åka snål skjuts på pappas axlar medans mamma arm gick av av den tunga matkassen :P
När vi kom hem somnade Pruppis en liten stund och pappa gjorde mat.

Efter maten hade jag och Leevi konsert och sjöng imse vimse spindel och jag är helt fascinerad av att Leevi kan rörelserna till den redan :D
Dom sjunger den på dagis men ändå :)

Nu ligger vi i soffan och myser och sen ska jag fixa klart köket som jag inte haft någon som helst lust med!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0