Fredag den 13:de!

Dagen började inte så som jag tänkt mig..
Går in på fb när jag vaknat till för att se om någon skrivit något roligt.
Det står inget roligt utan jag får snarare en chock och kan inte tro det.
En person vi känner har gått bort, han gick bort imorse.
Det är sjukt, en person som jag faktiskt trodde skulle överleva allt.
Jag har tyvärr inte sett honom på år och dar pga olika omständigheter men det var iaf en person som jag tyckte väldigt mycket om.
Vila i frid världens bästa Christer du kommer vara saknad av väldigt många :'(

Efter den dåliga nyheten gick jag upp till dagis och lämnade in semesterpapper på Leevison sen gick jag en promenad, tänkte och sen gick jag och handlade.

Jag gjorde tonfiskröra till lunch och sen förberedde jag för middagen.
Middag blev det kyckling med fyllning inlindad i bacon men mumsig sallad. Leevison fick potatismos till och till efterrätt hittade jag recept på chokladmousse utan socker :)
Nam nam!!

Nej nu blir det mys med kiss monstret innan han ska sova.

Tjingeling <3

(bild tagen från Denice)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0