Folk som folk som folk.

Mammas lilla konstnär sprang in och ritade på en gång när jag lämnade honom :)
Jag MÅSTE köpa kritor och block. Jag får göra det imorgon.

Nu är jag påväg till jobbet och jag både älskar och hatar att åka kommunalt.
Varför jag hatar det är för att många människor är så äckliga!
Dom hostar rakt ut, petar under naglarna, pillar i munnen, snyter sig i örat på en, står och trycker och flåsar på en, jag kan fortsätta men jag pallar inte.
Det jag älskar är just egentligen alla människor. Igår satt jag mitt emot två fjortisar som satt och pluta på läpparna allt dom kunde och speglade sig så fort det blev mörkt i fönstret, en tjej satt och sminka sig imorse, en kille satt och spana in en tjej och han trodde han var lite diskret men jag tror fan alla märkte det. När jag sen stod och vänta på bussen så kommer en tjej med kilklackar och hon kan verkligen inte gå i dom, hon tyckte hon var skit snygg och vicka på rumpan värre än J.Lo men det såg bara ut som om hon bajsat på sig och inte riktigt var klar.

Aja nu är jag snart framme!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0