Färdig slappat!

Nu kör vi!
Jag har introducerat min kära man för LCHF! Så nu kör jag det igen. Och Pellson också.
Självklart INTE Leevison! Han får kolhydrater precis som vanligt.
Det var med LCHF jag lyckades gå ner 37 kilo från januari till september och min operation. Efter det har jag fuskat som hur mycket som helst och min kropp pallar verkligen inte kolhydrater.

Johanna berättade för mig att bästa sättet att bli av med lös skin är att springa, så det ska jag också sätta igång med. Nu är jag trött på fladdrigt skin och degen jag har på magen. Och nu har jag verkligen hittat alla ursäkter som finns för att inte träna.
Men inte nu längre.

Sen min operation den 20 september sp har jag gått upp och ner, jag ligger nu ca 3 kilo plus från invägningsvikten när jag var i tredje månaden med Leevi.
Haha jag kanske är det egentligen bara 1-2 kilon eftersom boobisarna väger lite ;P haha nä jag skämta!

Att ta bort läsken tror jag kommer bli svårast för Pelle. Inte godis och sånt.
Hmm, ja vi får se hur det går.
Jag hejar på honom och jag tror att han kan klara det :)

Funderar på om jag ska skrämma er senare och visa före och efter bilder på hur fasiken jag sett ut?
Nån som skulle tycka det var kul?

Aja nu ska jag värma min vetepåse.
Mina p-piller som jag ska byta ifrån ger mig mensvärken från helvetet och då snackar vi inte bara om att det gör lite ont utan nu snackar vi om att jag nästan svimmar när jag reser mig upp och det känns på riktigt som att jag ska kräkas!

God natt godingar!

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0