Naglar!

Något som jag rekomenderar starkt som iaf får mig att känna mig frächare är att fixa naglarna.
Jag gör mina naglar hos en super gullig tjej som heter Michaela.
Här är naglarna hon gjort på mig sen jag började hos henne och jag kommer inte sluta med det i första taget!
Mina första naglar gjorde hon fransk manikyr i gelé men jag gillar akryl mer så efter ca 2 veckor så bytte vi.
När hon gjorde om dom ville jag ha lite roligare naglar så då blev det silverglitter i akryl :D
Dom tredje naglarna gjorde vi för att den skulle passa till klänningen jag skulle ha när Leevi fyllde 1 år.
Den rosa färgen blev helt perfekt! Jag älskade dom, och det gjorde alla som såg dom också <3
Naglarna efter det visste jag inte alls vad jag ville ha, så Michaela visade mig massa roliga nagel-stickers (?)
och den dagen kände jag mig lite rockig så det blev fransk manikyr med döskallar och svarta detaljer som Michaela fick fria händer på :D
Naglarna som jag har nu (gjorde ju dom igår) är höst inspirerade med brons och guld glitter med saffirgröna stenar :D
Att gå till Michaela och göra naglarna gör jag inte bara för att jag vill ha fina naglar, det är mysigt och kul att komma dit, snacka lite skit och bara skratta.
Och att Leevi är med har aldrig varit ett problem :D
Ska ni göra naglarna tycker jag att ni ska kontakta henne.
Vill ni titta på vad hon har gjort mer (för jag är ju inte enda kunden) gå då in på http://finfinanaglar.se/
Där hittar ni alla priser, kontakt info och även hennes privata blogg och twitter!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är sååå gullig : )

2011-09-13 @ 10:30:13
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0