Men tjaaa!

Nu är jag väl lite mer människa igen, tror jag iaf :P
I tisdags opererades jag ju och allt gick jätte bra och tog ca 3 timman.
Jag fick ligga kvar till onsdagen och mamma kom och hämtade mig på morgonen.
Sen kom Camilla hit och hon har hjälp till som fan för Pelle jobbade natt och jag vart typ halvt väck på värktabletter.
Guld värd Camilla <3

Igår åkte Camilla hem och Pelle köpte en ny kostym. Sen köpte han en ny mössa och vantar till bebis också :)
Jag sover mest.

Jag har inte speciellt ont, bara när jag ska sätta mig och göra vissa saker med armarna. 
Däremot har jag ett tryck över bröstet som är lite jobbigt.
Men det västa är nog att jag knappt kan gosa med Leevi, jag får ju inte bära och jag kan inte hålla honom mot mig för då gör det skit ont :(

Aja nu ska jag sova en stund, bebis är ute på landet med Molli och Pelle jobbar.

Bilder kommer när man ser lite mer mänsklig ut, ville bara att ni skulle veta att jag levde :P

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Bodil

Härligt att allt gick bra! Hoppas du läker fort :)

2011-09-24 @ 15:44:14
URL: http://Boddiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0