Lalala..

Oj vad jag har lyckats blogga idag :P
Nästan så jag inte behäöver göra det mer på veckan :P
Haha nej jag skoja!

Imorgon åker Pelle till norge för en arbetsintervju och han kommer inte hem förrens på tisdag :(
Tur att mamma kommer hit imorgon och hjälper mig hela dagen och sover här.
Knivigare blir det på tisdag eftersom Pelle inte är hemma förrens typ 4:a på dagen och mamma måste jobba. 
Någon som känner sig manad att komma hit och hjäpa till kan ju höra av sig :P
Haha nej men det blir ju till att bosätta sig på golvet och vaddera brösten.

Nu kom mina älsklingar hem så nu blir det mys med "partaj" och sen en film.


ÅH vad länge sen det var :P <3
Natti natti på er sen.

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0