IMORGON SMÄLLER DET!!!

Fick frågan för en timma sen om jag var nervös och isf hur nervös skala 1-10, jag svarade 2!
Jag tror inte riktigt att jag fattat vad som egentligen ska hända! :D

Imorgon ska jag operera mina boobisar!
Jag har jhu sagt tidigare i bloggen att jag är för operationer, bara man inte ser ut som ett spöke efter!
Och jag tänker faktiskt inte vara 24 år och ha hängpattar ner till knävecken som Agda 84, för det är så jag känner mig nu.
Jag kan inte ha något snyggt linne för antingen väller hänget över eller så sitter plagget fult!
Så det mina vänner är det jag ska göra imorgon! :D:D
Jag måste försöka komma i säng tidigt också eftersom jag måste gå upp kl 4 och duscha för andra gången med en speciell tvål.
Men innan dess ska jag packa en väska, kolla på tv, gosa sönder bebis och se till att Pelle killar mig på ryggen :P

GOOOOOS på hög nivå :D

Hörs om några dagar kära ni, jag bloggar så fort jag orkar igen och vem vet det kanske ör redan imorgon?

Tjingeling <3


Gammal bild på mig och mitt allt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0