Helgen!

I lördags så åkte jag med mamma till kista och ikea.
Hittade massa grejer som jag egentligen inte skulle handla nu men det blev det ändå :P
Sen hämtade vi nya vagnen också.
Sen åkte jag, Leevi och mamma hem till henne och jag gjorde mig i ordning och mamma var barnvakt.
Jag åkte hem till Bamfi som höll på att göra sig i ordning och sen åkte vi till hennes jobb. Hon jobbar på matkultur på Erstagatan och dom fira 15 eller 25 år jubileum :P
Efter det så gick jag bort till underbara bar och mötte Picco, Peter och co för att fira Piccos 25 års dag :)
Runt 1 så gick vi bort till slakthuset och jag var hemma hos mamma vid ca 3 eftersom bebis sov där kunde ju jag lika gärna också göra det.
Jag hade skit kul hela kvällen och jag var nykter. Samanlagt under hela kvällen så drack jag 3 öl och 1 drink :)
Kvällen var as najs :D
Igår låg jag och Leevi och segade hemma hos mamma och det var enligt Leevi bara Molli som dög när något skulle göras. Han följde efter henne som en vovve.
Jag dög bara när Molli var nere i tvätten :P
Tok bebis <3

Idag har jag klippt Sara och sprayat ner hennes hår med ett strykjärn :P
Haha :D
NU ska jag snart fortsätta diska, jag ska bara skruva upp lite krokar i badrummet först :P

Skriver mera sen om vad jag ska göra imorgon :)
1 dag kvar, kan inte fatta det :D:D

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0