HAR JAG FISIT?

Nu börjar det pirra i magen, 4 dagar kvar :)

Idag hart jag och mamma varit på spa Yasuragi Hasseludden hela gaden typ :)
Mamma fick ju som sagt det i födelsedagspresent av oss och jag gled med på ett bvananskal :P
Vi kom dit kl 1 och då bytte vi om och drack te och åt lite frukt. Halv 2 hade vi våra första behandlingar, en helkropps salt skrubb och annsiktsmassage..
SKÖNT!
Den behandlingen tog 1 timma och då gick vi ner och badade i "varma källorna" små bassänger med ca 40 gradigt varmt vatten :)
Kl 4 hade vi behandling nr 2, mamma skulle på asiatisk örtstämpel massage oich jag skulle på bambumassage.
Och nu kära läsare ska ni få höra!
Jag är absolut inte blyg för fem öre men som tjej hoppas man nog alltid att man ska få en tjej som gör jobbet.
Jag fick en kille, och det var ju lite lagom pinsamt att ligga där med all slapp hud på hela kroppen och celluliter till en förbannelse.
Behandlingen var underbar för han masserade med en varm olja som han hälde på och masserade upp med händerna och sen tryckte-rullade-jag-vet-inte-vad med bambupinnarna. AS SKÖNT!
Den här behandlingen var lång också, 90 minuter och när vi kommit till hälften så känner jag hur det börjar att bubbla i min mage.
ÄH tänkte jag, det gäller bara att inte koppla av förmycket så man somnar.
Och vad gör jag? Jo jag somnar ju såklart eller jag slumra till men när han avslutat behandlingen var jag inte längre bubblig i magen.
HAR JAG FISIT DÄR INNE? Jag lovar er att det var min första tanke!
Men man brujar ju vakna till då om jag nu skulle ha gjort det och jag är säkert inte heller den första isf.
Men endå.. Tänk om jag gjorde det och den lät jätte högt eller om det var en tyst stinkande historia?!
Aja det är något jag aldrig får svar på :P
Det var iaf hur skönt som helst.
Och mamma var hel nöjd med sin behandling också :)
Sen hade vi en halvtimma på oss innan vi skulle äta middag. Så vi badade lite i det varma vattnet och sen gick vi och bytte badkläder. (Man får allt där, baddräckt, morgonrock och tofflor.)
Sen gick vi och åt HELVETE vad gott det var!
Man fick välja 2 förrätter, 1 varmrätt och 1 efterrätt.
Jag tog 3 sushi bitar och räk-dumplings till förrätt och mamma tog 3 sushi bitar och biff med jordnötter.
Till varmrätt åt jag biff med en speciell soya och rotfrukter och mamma åt svamp-dumplings.
Till efterrätt åt jag yougurtmousse med choklad brownie och pistage nötter och mamma åt mandelmuffis, kanel brulé och något annat jag inte vet vad det var.
Under hela middagen sippade vi på ett glas skumpa också :)
Asså allt var såååååå gott. Riktig mun orgasm gott folk.
Efter maten så simmade vi lite, badade varmt, drack mer te, och sen gick vi in och tvätta oss.
Då fick man sitta på en pall och hälla vattnet över sig med en liten typ trä bunke och sen skrubbade man sig med en liten handduk.
Ja sen var dagen slut och vi åkte hem.
En fantastisk upplevelse för både mig och mamma och det var underbart :D

Mamma med sin dessert <3
Nu ska jag sova..
Tjingeling <3
(Har ni vovvar som behöver klippas, gå då in på min mammas hemsida www.jajjashundvard.se och kolla numret, ring mamma och boka tid. Hon är jätte duktig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0