Halloj!

Idag har jag färgat hår (inte mitt), hälsat på mamma, varit och promenerat, gungat med Leevi och nu kollar vi på tv och busar.
Kollade på det här sjuka programmet "Sol, fest och oroliga föräldrar" !!
What the fuck?! Hade min mamma kommit när jag var i bulgarien som 19-åring hade jag blivit skit lack.
Nu var det ju inget som hände när jag var utomlands förutom fest men iaf jag hade blivit skit sur.
Och aldrig att jag skulle snoka så på Leevi om han åkte någonstans, va fan det är ju hans resa och han får väl göra vad han vill? Bara han skyddar sig och inte hamnar i fängelse!
Okej jag är långt ifrån där men det är ju inga bebisar dom är ju myndiga!
SJUKT!

Appropå tv så måste alla kolla på tv den 3 oktober, på Svärföräldrarna från helvetet ,då är min gamle kompis Robert med :D
Åh jag tycker det är så himla kul för hans skull för jag vet hur mycket han vill det :D:D
SPÄNNANDE :D

Förövrigt så vill jag att Pelle ska komma hem för idag har jag saknat honom, ska se om han orkar ligga och kolla på någon film sen :)

Imorgon är det PappaBebis dag eftersom jag och mamma ska på SPA :)
Hon fick ju det i födelsedagspresent av mig, Pelle och min bror.
Så det ska bli as kalas mysigt :D

Nu kom min karl hem så nu ska vi mysa <3<3<3

Så här var det på min 19-års dag i bulgarien :P


Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0