Hallellåå!

Bröl! Det blev ingen mer bloggning igår. Appen var ur funktion..
I tisdags var Camilla här och hjälpte mig igen eftersom Pelle var i Norge. Vi var i parken och lekte en liten stund och sen gick vi och handlade mat. Vi kom fram till att jag faktiskt är ganska grym på att laga mat :P

Undrar hur jag skulle klarat dagarna utan Camilla? <3 tack igen Darlilo!

Igår var vi bara hemma hela dagen. Leevi busade och VÄGRADE sova.
På kvällen kollade vi på "i rymden finns inga känslor" fan vilken bra film.
Har ni inte sett den så se den!!!!

Idag ska vi åka och köpa en vinter overall till det lilla barnet :)

Leevi har ärvt mina sov vanor som jag hade när jag var liten. Jag sov typ aldrig och på dagis var jag den jobbiga lilla skiten som låg och sjöng och pratade med alla under vilan. Det slutade med att jag fick sova i förrådet där vagnarna stod i personalrummet. Där kunde jag iaf inte störa någon :P
Iaf så är Leevi typ likadan. Igår vaknade han kl 8 på morgonen, sov från 6 till 7 på kvällen och somnade 10 för natten.. Hmm vi får väl se hur rutinen blir för honom.

Nej ni nu ska jag göra mig i ordning.

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0