Goddag gott folk!

Idag vaknade Leevi tidigare än han brukar och han satte själv igång PS3 (!) Intlegenta lilla barn :P
Jag satte på svärdet i stenen åt honom och Pelle gjorde välling till honom :)

När vi hade gått upp så tvättade Pelle det sista eftersom vi stog uppskrivna idag och jag och Leevi mös.
Sen kom mamma hit och Pelle åkte till jobbet.
Jag och mamma promenerade bort till farsta och jag hittade 1 klocka till köket, 2 dörrhängare och 1 nyckelskåp :)
Sen på vägen hem så handlade jag också.
Jag ska laga korvstroganoff för fösta gången och jag hoppas den blir god för jag har varit sugen på det i typ 1 vecka nu.

En annan grej som har hänt är att Leevi sa pappa flera gånger till Pelle imorse, han har sagt det förut men då har det varit när Pelle inte varit hemme och då har han bara sagt det 1 gång.
Nu sa han det flera gånger och Pelle blev skit glad.
Dock gick det över från papa till dada :P
Men men han sa det iaf :D

Nej nu har jag vilat tillräkligt efter mitt bråk med skåpen i köket.
Korvstroganoff här kommer jag :P
Tjingeling <3

(Bilden är tagen från recepten.se där jag hittade receptet!)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som en bra dag : ) Hur blev maten? ;)

2011-09-14 @ 21:20:25
URL: http://michaelaberglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0